-->

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt skarby!

Ohayoo! Chciałam wam wszystkim życzyć wesołych świąt spędzonych z rodziną na wygłupach, jedzeniu oraz prezentach xD Mam nadzieję, że przy okazji wszyscy odpoczniecie od wszystkich nękających was rzeczy! Wybaczcie, że nie mam dla was jakiejś bożonarodzeniowej niespodzianki, ale już od jakichś dwóch tygodni przykuli mnie do łóżka i zostawili z antybiotykiem :c A do tego sąsiedzi powariowali i robią remont... Rozumiecie to? W wigilię będą wiercić nad głową ;_; Dajcie mi udusić się kaszlem w spokoju xDD Tak więc WESOŁYCH ŚWIĄT! <33

Fairy Tail Christmas

9 komentarzy:

  1. Moje biedactwo...
    Życzę ci duuuuużo zdrowia kochana :D
    Ps. Zapraszam na najnowszą notkę. Wzmianka jest o tobie :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Shailuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuś !!!!
    Dawaj namiary na sąsiadów, pójdę udusić! -.-
    Zdrowiej, zdrowiej i jeszcze raz zdrowiej!!!
    Matko... choroba na święta to najgorsze co istnieje...
    Przy okazji u mnie nowy rozdzialik i niespodzianka, która może Ci poprawić humor :*
    No i tak wesołych świąt i prezentów i w ogóle wszystkiego !!! więcej dziwnych życzeń masz u mnie :*
    ~Kaori Mikashi, która idzie powiesić Twoich sąsiadów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieś ich! Błagam ._. *czołga się za Kaori* Błaaagam!

      Usuń
    2. niestety liny się skończyły ;_;
      musiałam swoich powiesić. 3 godzina w nocy i muzyka na cały regulator ...
      chodź przyjmę Cię do siebie kochana :> xd

      Usuń
  3. Oj kochana nie jesteś sama. Też od kilku dni męczę się z chorobą ;c Nie ma to jak rozchorować się przed Bożym Narodzeniem co nie? :) Wracaj jak najszybciej do zdrówka!
    Tobie również wszystkiego co najlepsze :D Spełnienia marzeń, radości, słodyczy, wypasionych prezentów i miłego spędzenia czasu z bliskimi! ;) Wesołych Świąt <3
    Pozdrawiam! Twoja Annie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i zdrowia kochana^^ Dla pocieszenia, choć strasznie marne to pocieszenie, rozdzialik świąteczny u mnie. Zdrowia i zdrowia^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najszybciej wracaj do zdrowia:*. Wszystkiego dobrego, wspaniałych ciepłych radosnych świąt.
    Mizutami: Zdrowia!!!
    No tak jak wspomniała Mizutami, szczególności zdrowia !!:*.
    Pozdrawiam kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Tobie także życzę wesołych i spokojnych świąt :3
    A tych sąsiadów to niech Mikołaj rózgą potraktuje. Też bym cierpiała, że nie pozwalają mi umierać w spokoju ;_;
    Zdrowia, zdrowia, zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Także życzę Wesołych, przeszłych, Świąt! ^^"
    Jak można wiercić w wigilię? Cieszę się że ja nie mam takich sąsiadów ;-;
    Liczę na twój szybki powrót do zdrowia :3
    Od kaszlu się *chyba* nie umiera :D W każdym razie nie życzę ci tego ^^

    OdpowiedzUsuń