-->

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Czas ruszyć tego bloga!

Emm, jestem tu? Tak naprawdę wcale nie zniknęłam z blogosfery. Cały czas komentowałam i tworzyłam nowe dzieła pod innym nickami. Strasznie się wstydzę tego, że tak po prostu zostawiłam tego bloga :c Ale, zaczęłam coś nowego. Coś co dało mi weny na skończenie tego co tu zaczęłam. Wraz z moją przyjaciółką rozpoczęłam pisanie nowej historii pod nickiem "Lady Black" i w ten właśnie sposób, doszło do mnie, że chce wrócić i tutaj. Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zajrzy i czy ktoś cokolwiek skomentuje, ale chce to skończyć. To moja własna misja. Tak więc, chcę powiedzieć, że wiele się zmieniło, w tym mój styl pisania i moje upodobania i zacznę od napisania od nowa rozdziałów. Na początku skończę Baśń o sir. Dragneelu i księżniczce Heartfilli, ponieważ jakoś ona wygląda i zostało jej już mało do skończenia, później wezmę się za normalną historię. Mam nadzieję, że moja przyjaciółka, która wspiera mnie na drugim blogu, wesprze mnie i tu. No więc, chce też przeprosić. Za to wszystko. Za moje zignorowanie was i zostawienie tego. Żałuję. One-shoty całkowicie sobie odpuszczę. Zobaczymy jak mi wyjdzie prowadzenie dwóch blogów. Ale mam wrażenie, że rozwinęłam się na tyle, że sobie poradzę. Jeszcze raz przepraszam. I witam :)
Shaila

5 komentarzy:

  1. Będę czekać na twoje pisemka! Ciezę się, że wracasz, więc możesz śmiało liczyć na moje komentarze, których wcześniej nie dawałam T-T wybaczysz?
    Pozdrawiam i czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku popłakałam się. Naprawdę! Dziękuję za wsparcie!

      Usuń
  2. Nie masz pojęcia jak się cieszę, że wróciłaś <3 Z niecierpliwością czekam na Twoje rozdziały :D
    Ślę wenę i pozdrawiam :)
    Black Dahlia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku kolejna uśmiechnięta buźka! Dziękuję za wsparcie!
      Pozdrawiam, Lady "Shaila" Black

      Usuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :)
    Niedługo przeczytam prolog ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń